Bir Söyleşiden Notlar




Koca bir yaz mevsimi anlamadan geçip gitti. Sonbahar geldi hatta Ekim'in ikinci günündeyiz. Zaman dediğimiz şey hızla uçup gidiyor ellerimizden. Tüm yazıp çizmelerimiz, sosyal medya görünürlüklerimiz, tbt'lerimiz de bir noktada zamanı yakalama ve o ȃna nakşolma çabası değil mi? Buradaydım, ben de vardım diyoruz birbirimize. Kaybettiğimiz zamanları (Ahhh! Sevgili Proust) geri alamasak da o zamanı yaşamış olduğumuzu kendimize bile ispatlama çabası içindeyiz. Üstelik içinde debelendiğimiz pandemi dönemi her birimizde farkında olduğumuz ya da olmadığımız bir varoluş kaygısı da yarattı kanımca.
İşte bu ne zaman biteceğini bilemediğimiz ve içinde kaybolduğumuz dönemde hepimiz hem birbirimiz hem de kendimiz için bir şeyler yapmaya çalıştık. 
Aşağıda göreceğiniz video da sevgili Dileda Arslan'ın davetiyle gerçekleştirdiğimiz bir söyleşi. Ben pek keyif aldım hem sorulardan hem de anlatmaktan. Yayınlanalı bir aydan fazla oldu belki izlemek istersiniz diye aşağıya da bırakıyorum.


Türkiye'de Okurluk Kültürü & Okuma Atölyeleri | Fatma Burçak & Dileda Arslan







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güneş, Kum, Deniz ve Kitap

Cenk Hikayeleri - Murathan Mungan

Aldatan Kadınlar ve Yazan Erkekler